Warunki wynajmu
Podłoże
- Teren pod urządzenia powinien być trawiasty, umożliwiający zakotwiczenie atrakcji plenerowych do podłoża.
- Teren musi być równy, dmuchane atrakcje nie mogą być przechylone pod żadnym kątem.
- Teren musi być oczyszczony z różnego rodzaju śmieci, gałęzi, kamieni, szkła, innych przedmiotów.
- Teren musi być odpowiednio duży, aby zmieściły się na nim urządzenia, należy pamiętać o miejscu na wejście i zaplecze.
- Teren musi mieć wjazd dla BUSA z urządzeniami, auto musi wjechać na docelowe miejsce ustawienia sprzętu.
- Teren nie może przebiegać pod liniami wysokiego napięcia.
- Teren inny niż trawiasty: musi zawierać elementy na trwałe związane z podłożem do których można zakotwiczyć urządzenia, jeżeli takich nie ma, organizator imprezy musi zapewnić ciężkie przedmioty do których można zamocować dmuchańce.
Prąd
- Dmuchane atrakcje plenerowe wymagają podłączenia do prądu – zwykłe gniazda prądu 230 V.
- Źródło prądu musi być o mocy nie mniejszej niż wskazana w karcie produktu oraz na umowie
- Źródło prądu musi być na miejscu ustawienia urządzeń plenerowych, nie dalej niż 25 m (ze względu na spadki napięcia).
- Za zapewnienie prądu podczas imprezy, zawsze odpowiada organizator imprezy.
Warunki atmosferyczne
- W przypadku złych warunków atmosferycznych, takich jak: opady deszczu, silne podmuchy wiatru, burza, uczestnicy imprezy nie mogą korzystać z urządzeń dmuchanych.
- Jeżeli występuje ryzyko nagłego pogorszenia się warunków atmosferycznych, obsługa ma prawo zabezpieczyć sprzęt.
- Jeżeli impreza odbywa się w godzinach wieczornych, lub nocnych, organizator musi zapewnić oświetlenie, na tyle odpowiednie aby osoby obsługujące urządzenia, dokładnie widziały uczestników.
Pozostałe
- Urządzenia standardowo są wynajmowane do 6 godzin trwania imprezy.
- Urządzenia są gotowe do imprezy na 30 min przed jej rozpoczęciem.
- Ostateczna rezerwacja urządzeń odbywa się dopiero po podpisaniu umowy.