Śledź nas na

Warunki wynajmu

👉Podłoże 🌍

  1. Teren pod urządzenia powinien być trawiasty, umożliwiający zakotwiczenie atrakcji plenerowych do podłoża.
  2. Teren musi być równy, dmuchane atrakcje nie mogą być przechylone pod żadnym kątem.
  3. Teren musi być oczyszczony z różnego rodzaju śmieci, gałęzi, kamieni, szkła, innych przedmiotów.
  4. Teren musi być odpowiednio duży, aby zmieściły się na nim urządzenia, należy pamiętać o miejscu na wejście i zaplecze.
  5. Teren musi mieć wjazd dla BUSA z urządzeniami, auto musi wjechać na docelowe miejsce ustawienia sprzętu.
  6. Teren nie może przebiegać pod liniami wysokiego napięcia.
  7. Teren inny niż trawiasty: musi zawierać elementy na trwałe związane z podłożem do których można zakotwiczyć urządzenia, jeżeli takich nie ma, organizator imprezy musi zapewnić ciężkie przedmioty do których można zamocować dmuchańce.

👉 Prąd 🔌

  1. Dmuchane atrakcje plenerowe wymagają podłączenia do prądu – zwykłe gniazda prądu 230 V.
  2. Źródło prądu musi być o mocy nie mniejszej niż wskazana w karcie produktu oraz na umowie
  3. Źródło prądu musi być na miejscu ustawienia urządzeń plenerowych, nie dalej niż 25 m (ze względu na spadki napięcia).
  4. Za zapewnienie prądu podczas imprezy, zawsze odpowiada organizator imprezy.

👉 Warunki atmosferyczne ⛈️

  1. W przypadku złych warunków atmosferycznych, takich jak: opady deszczu, silne podmuchy wiatru, burza, uczestnicy imprezy nie mogą korzystać z urządzeń dmuchanych.
  2. Jeżeli występuje ryzyko nagłego pogorszenia się warunków atmosferycznych, obsługa ma prawo zabezpieczyć sprzęt.
  3. Jeżeli impreza odbywa się w godzinach wieczornych, lub nocnych, organizator musi zapewnić oświetlenie, na tyle odpowiednie aby osoby obsługujące urządzenia, dokładnie widziały uczestników.

👉 Pozostałe 💬

  1. Urządzenia standardowo są wynajmowane do 6 godzin trwania imprezy.
  2. Urządzenia są gotowe do imprezy na 30 min przed jej rozpoczęciem.
  3. Ostateczna rezerwacja urządzeń odbywa się dopiero po podpisaniu umowy.
x